søndag 4. januar 2009

mitt bidrag til sukkersött sin julekalender

her kommer mine bidrag.
har ikke laget på alle dagene, det fikk eg ikke tid til.

2 desember: egenlagd bakgrunn3 desember: kort i Lyse toner4 desember: Glansbilde på kort5 desember: dekorter en fyrstikkeske6 desember: pakkelapper.8 desember: embalasje11 desember: Stjerne12 desember: Kort med hjerter13 desember: Lucia-kort. Mitt ble en dekorert fyrstikkeske14 desember: gaveeske16 desember: kort med stjerner17 desember: rødt og grønt julekort18 desember: godtepose19 desember: kort uten stempelmotiv21 desember: kort inspirert av bilde22 desember: velg 1 av tidligerte utfordringer. mitt ble utfordringen: Rosa julekort 23 desember: nyttårskort. Mitt ble slipskort til å henge på vinflaske

24 desember: lag det du vil. Eg lagde en pyramide. Elsker den fargen som er på den.(tapet)


denne julekalenderen har vert skikkelig gøy å vere med på

2 kommentarer:

Iselin sa...

Så mye flott du har laget :)
Liker pyramidekortet veldig godt!

Gro sa...

Så mye flott du har laget til julekalenderen.
Ønsker deg en flott uke!