tirsdag 27. januar 2009

Fotoutfordring

har fått denne utfordringen av Filharmonica





1.Gå til foto/mapper.


2. Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.


3. Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.


4. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.


5. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.





Når sant ska sier så har eg ikke så mange mapper på den nye pcer min, bare 5 ( den gamle røk i fjor høst, og og på den lå det "bare" ca 4000 bilder, heldigvis har eg de som er verdt å ha både på cd, fotoknudsen.no, og fremkalt......)


så eg har telt 1-2-3-4-5-1, her er det 6 bilde på mappe nr 6 (1)



Bilde av Marcus som sitter oppå sofaryggen. ( stort sett alle bildene eg har tatt de siste 2 årene er av han)

Bildet er tatt et par dager etter at han falt ut av dissen i barnehagen..., så du kan tydeligt se blåmerke i pannen... men men, min sønn tåler en støyt...



videre utfordrer eg:

Grethe
Maya
Hilde
Ingun
Lisemoren
Lise

3 kommentarer:

Ingun sa...

Tusen takk for utfordring, hadde allerede fått den av Hege Annie.
har nå lagt den ut på nett, morsom utfordring

Maya sa...

Stakkars liten!!
Så ikke mye godt ut :/
Men de tåler en støyt!
Tak for utfordringen :)
Klemmer fra Maya.

Grethe sa...

Fin unge du har! Og takk for utfordringen!