torsdag 1. januar 2009

Mine 10 favoritter fra 2008.

her kommer mine 10 favoritter fra 2008 i tilfeldig rekkefølge:


Disse melkekartongene lagde eg i julepresang til oldeforeldrene til Marcus.
her er 2 av de avbildet.
de ble satt stor pris på

Slide-kort:
Toffifee-eske som et vennepar fikk til jul

et reste-julekort som eg ble veldig fornøyd med.
disse små after-eight eskene fikk barnehagetantene til Marcus til jul.
lå et lite julekort oppi




Toffifee-eske til sukkersøtt sin utfordring: noe søtt




Mappekort:







Melkekartong/gave-eske til nyfødt baby







en av de få LO-ene eg har laget. Marcus såg rart på meg då eg smurte hånden hans inn med maling... synest det diktet er så fint


denne pyramiden var det søsteren til en venninne av meg som fikk. den ble sendt ned til Hellas...











2 kommentarer:

Lisemoren sa...

Hei og Godt nytt år. Skal si du er aktiv. Mye fint du har laget i året som gikk. Så heldige julebukkene som kommer til dere er.

Kristine sa...

Wow!
For en topp ti du har fra 2008! Aldeles nydelige kreasjoner!
Godt nyttår!
klemmer fra Kristine