tirsdag 20. januar 2009

Et morsdagskort til


3 kommentarer:

Lisemoren sa...

Wow, skal si du er flink å oppdatere bloggen din. Jeg har det så sørgelig travelt for tiden, og rekker nesten ikke blogge, grrr.....

Tusen usen takk for nydelig bursdagskort, som lyse opp mitt hus og hjem for tiden. Så skikkelig profft ut, og det er det jo. Stilig med plasten utenpå slik som i butikkene, hvordan fikk du det til ? Tror jeg må begynne med kortlaging jeg også, he, he. Hadde jeg bare eid tiden min selv, skulle jeg ikke kjedet meg en dag nei. Ikke at jeg gjør det nå heller.

Nå har jeg lest meg opp hos deg. Markus er en skjønning, skal si han har vokst. Han er heldig som har en så tålmodig mamma som deg.

Takk for award, så hyggelig at du tenkte på meg.

Klem fra Gro-Lise

Pia sa...

Et nydeligt kort, fine blå farver

Iselin sa...

Kjempe flott krot!
Liker trykket du har brukt :)