mandag 19. januar 2009

Awards til meg :-)

Se på disse utrolig flotte awardene eg har fått fra Joanna

Ble kjempeglad då eg såg det.

Tusen takk. Joanna :-)

The award is called 'The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award.

The rules are:

1. Link to the person who gave you the award

2. Nominate 7 more persons

3. Link the nominees and let them know about this award

4. Post the award on your blog



Så eg sender de videre til disse damene:
Lisemoren
Grethe
Cathrine
Eva Helen
Marianne
Gunn Marit
Nina
Bev

5 kommentarer:

Eva Helen sa...

Tusen Takk.Kjempe snillt.

Gunn Marit sa...

Hei Benedicte, tuusen takk for Award, det var koselig!

Joanna sa...

Hei :)

Så fint at du fant dem da. Jeg var ikke kommet så langt til å gi beskjed Hehe

Klem Joanna

Bev sa...

Congrats on the award, thanks so much for passing it on to me

hugs Bev x

Grethe sa...

Tusen takk skal du ha!