mandag 19. januar 2009

Litt flere kort fra Marcus og meg....... :-)

At Marcus elsker hobbysakene mine er ingen hemmelighet.
men duverden hvor flink han er med klistremerker og lim og paljetter og div... ( det som han får låne...)
han vet til og med hvordan papirkutteren fungerer....






slik ble kortene han har laget i dag, med litt hjelp fra meg...
Bakgrunsarkene ha eg kuttet til og limt på, resten har han gjort.... ( eg har tatt på limfirkanter og gluedots) men selve påklistringen har han fikset helt selv....
Stort sett ska alt av klistremerker vere oppå hverandre....



3 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Så koselig at du og Marcus kan lage kort sammen!!! Det er jo noen flotte kort han lager!!!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Hei!
Så koselig med kommentar på kortet mitt! Det ligger en award til deg i bloggen min!

milli sa...

Så nydelig gutt du har, og så heldig han er som har en så snill mamma:)
Ikke verst å få holde på med hobby-sakene dine!
Morsomt at alt skal være oppå hverandre:)