mandag 7. september 2009

Gaveeske

for noen dager siden kom eg over denne tutorialen på en av bloggrundene mine .
syntes esken var så flott at eg bare måtte prøve å lage en selv.
så her er mitt resultat.
ble egentlig ikke så verst, men tenker nok at øvelse gjør mester.
ikke helt fornøyd med kortet på toppen, men men... eg måtte nemli ty til stifter for å få festet det skikkeligt.
neste gang dropper eg blonden rundt.....

det ble med litt pynt på den...

som knotter har eg brukt splittbinderser.

*bazzill
*brads
*bånd
*charms
*blomst
*bling
*billettstempel-trykk fra papirloftet( tror eg)



8 kommentarer:

May-Bente sa...

Knall flott.... slik en fikk jeg også lyst til å lage.
Mmmmm...må visst avlegge litt tid på hobbyrommet idag også.

Klem:))

bente_me sa...

lekker eske:) mye fint her inne!

Anette sa...

En kjempeflott gaveeske du har laget! Den var virkelig flott!

Inger Marie sa...

Så stilig eske du har laget
Ha en fin dag
God klem

Grethe sa...

Synes esken din ble flott!
Slik må jeg og prøve.

Ellers mye fint siden sist jeg var på besøk :-)

Vibeke sa...

Den var jo bare så flott!!! Nydelg gaveeske du har laget:):)

Ønsker deg en flott onsdag:)

Anne Gerd sa...

Så flott eske + mye anna flott på bloggen din;-)
+ takk for at du la igjen en hilsen hos meg:-)

Pia sa...

så nydelig box