fredag 6. mars 2009

Min første blogcandy!!!

Blogcandyen min er no stengt!/ my candy is now closed!
siden eg begynte å blogge i fjor høst har eg pr no hatt neste 8000 besøkende på siden min..
dette feirer eg med en liten blogcandy.
* link til candy'en min fra siden din (put a link to my candy on your blog)
*legg igjen en kommentar (leave a comment)
*fortell meg hvilken kort-type som er din favoritt å lage.( tell me which type of card you like best. teqnicue, colour, stamps?)
innhold i candy'en:
*umontert stempelplate fra scrapmagasinet
*30 mulberry-roser
*2 pakker bånd
* 1 brett med pyntenåler
* i tillegg får vinneren en liten overreskelse.....
du har til 31 mars. så trekker eg en vinner 1 april!!!!!!

30 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så stilig! Jeg hiver meg raskt med! :-D
Har lagt bilde og link i menyen på bloggen min.

Det er veldig mange fine kort å lage, men en stor favoritt er mappekortet. Et kjempegenialt kort å lage når man også vil gi en liten oppmerksomhet til noen. En ektra overraskelse til de som får kortet når de åpner det. :)
Også er det så gøy å dekorere mappekort synes jeg.

God helg!

Klem, Lise

Gro sa...

Slenger meg på.
Er stort sett glad i alle kort, men litt favoritt må være enten vintage eller fargerike kort, med morsomme bretteteknikker.
Legger inn bilde og link i bloggen min.
Ha en fin helg.

Gry-Heidi sa...

Gratulerer med over 8000 besøk :)
Har lagt bilde og link i sidepanelet på bloggen min, og et innlegg om candyen. Favorittkortet mitt pr. dags dato er konvoluttkort:)
Ha en super helg !

Klem, Gry-Heidi

Hege sa...

Nydelige kort du lager!
Jeg er selv veldig nybegynner når det gjelder både kort og blogging, men legger en link til candyen din på siden min.

Ønsker deg en god helg!

Hege

Hildes kort sa...

Dette vil jeg være med på ja..er jo innom stadig og støtt...hehe...

Hvilket kort jeg liker best å lage - vettu, jeg har ingen spesielle kort jeg. Bruker veldig mye matter/paneler da men bortsett fra det har jeg ikke noe spesielle tror jeg....

Lager innlegg om candyen din i min blogg...

Joanna sa...

Her skal jeg være med ja!!!! Hjertelig til lykke med de 8000:)
Jeg tror jeg liker best å lage Criss Cross kort jeg, de er så enkle og effektive når det haster.

Har lagt innlegg om Canyen din på bloggen min ;)

Klem Joanna

Fredhøy - Gro sa...

Jeg er med! Flott candy! Kunne tenke meg den der ja...får krysse fingre og tær:)

Favorittkort, hmm, det er mange fine, men jeg synes det er ekstra gøy å lage waterfallkort og mappekort. For ikke å snakke om ATC, da!

Klem

mayzan sa...

Heisan og grattis med så mange besøkende i bloggen din =)

Jeg liker godt mappekort,så smått begynt med vintage kort som jeg har falt helt for =)
Men liker det meste =)
Ha en herlig uke videre =)
Klem fra May-Britt

Anonym sa...

Gratulerer med over 8000 besøk :)
Klem Sabrina

Anette sa...

Hei Benedicte.
Kjempeflott blogg du har! Er stadig innom og titter :)
Blogcandyen er også kjempeflott, den MÅ jeg bare vinne :) haha ;)

Akkuratt nå er jeg helt hekta på atc-kort. Det er bare sååå kjekt! Har åpnet seg en helt ny verden for meg med disse kortene :)

Ha en flott dag - snart helg!!!

Anette

Lena Katrine sa...

Gratulerer med 8000 treff! Og for en flott blogcandy - den er jeg gjerne med på!!

Mitt favorittkort å lage...hmmm...jeg liker å variere kortene mine, men de fleste er nok i str 12 x 18 eller 15 x 15 cm, og så liker jeg lommer inni/på kortene!

Ha en fin dag!

Heidi sa...

Gratulerer med 8000 treff på bloggen.

Jeg er så klart med på candy.
Mitt favorittkort å lage varierer fra uke til uke.;-) Noen dager liker jeg best vintage, andre dager er det sterke farger som gjelder. Det er det som er så bra med denne hobbyen, man kan variere resultatet så mye etter hvilket humør man er i.

Sissen sa...

Morro, jeg er med :) Har lagt deg inn i sidemenyen min. Jeg liker nok best fargesterke kort, men prøver å variere og lage litt forskjellig, for å lære ulike teknikker. Ikke alt som blir fint akkurat ;-)

А@A sa...

Wow very Gorgeous candy
I have linked your Candy to my blog
I'm more in scrapbooking....so I'm not good at cards.....but I will say I like card folder
thank you

Anne-Britt sa...

Kjempeflott blog candy. Denne kunne jeg godt tenkt meg:) Digger pyntenåler.

Jeg liker vel egentlig best å lage kort med brette teknikker, så konvoluttkort og mappekortet er en vinner.

Du må ha en fin uke videre. Klem

Malin E sa...

Hej!
Jättefin blogg du har och vad kul med en blog candy.Har gjort en länk i min blogg.
Ja vad jag gillar att göra för kort,jag har inte gjort så många men dubbelvikta grattiskort är kul att göra tycker jag.
Ha en fin dag!
Kram Malin

AbcHobby.it sa...

great candy!
thanks for the chance to win! I've left a link on my candy box

hugs from italy
elisabetta

hsm sa...

Da har jeg linket til candyen i bloggen min.

Jeg har prøvd meg på dorullkort og det var knallkjekt å lage så jeg må nok si at det er min favoritt:)

Håper jeg vinner denne flotte candyen;)

~Isabell~ sa...

Her var det mye flott å titte på. Spennende med den første blogcandyen kan jeg tenke meg, skulle gjerne slått klørne i den=)

http://www.krimsogkrams.blogspot.com

~Isabell~ sa...

huff, ser nå at jeg glemte å skrive hvilken teknikk jeg liker, jeg er veldig glad i lage feks trekkspillkort, posekort, ja you name it. http://www.krimsogkrams.blogspot.com

Solange Fernandes sa...

Nydelige kort du lager!
Jeg er selv veldig nybegynner når det gjelder både kort og blogging, men legger en link til candyen din på siden min.

Ønsker deg en god helg!
Hugs from Brasil!

Carole RB sa...

Congratulations for your 8000 hits. Great blog candy. Thanks for a chance to win!

Anonym sa...

Congrats on your hits! Very lovely candy! Would love to be included! I put a link on my sidebar.
Thanks
Oxana

Anonym sa...

Jeg hiver meg også med, og vil gjerne delta i bloggcandyen din :) Jeg har linket til deg i bloggen min.

Jeg har ingen favoritt-kort, egentlig. Morsomt å prøve på litt andre typer, men jeg lager stort sett vanlige 6x6-kort.

ephraz sa...

your candy Is really special, it's so cute! Thank you very much for the opportunity to get ti!

I like Vintage card/

http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1443416

Idit Art sa...

great blog :-)
Love kids and baby card.

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1444293

Enonilol sa...

Har skrevet om candyen din på bloggen min :)
http://enonilol.blogspot.com/

Hmmm...er ikke så veldig erfaren i kortlaging, så har vel ikke fått noen favoritt ennå. Holder meg til 15x15 cm kort med fargelagt stempeltrykk på forsiden, foreløpig :)

zabeth sa...

I do scrapbooking and a few cards for special project. I loved the technique of distress, colors vintage and 2 fold card.

I link you up at my blog at http://elizabethtangochuico.blogspot.com

Thank you for the blog candy loved to have it please do pick me!!!

Ksenia sa...

Congrats on your hits! Very lovely candy! my link is http://miawoo.blogspot.com/2009/03/blog-candy-3103_3162.html

Marit sa...

Hei på deg!
Hiver meg med i siste liten jeg, og håper på det beste.
Når det gjelder favorittkort så er jeg litt i begynnerfasen på vintage - de blir ofte veldig fine (iallefall andre sine:))Har lyst til å prøve meg på konvoluttkort i neste omgang.
Lykke til med trekningen!
Hilsen Marit