onsdag 9. september 2009

Stampavie and more # 60 - a gift

kom over en ny blogg ( i hverfall ny for meg...)

oppgaven deres denne gangen er A gift

Eg har valt å lage en gaveeske.
malen på denne finner du her
slik ser esken ut lukket.
hanken er stanset ut mønster med en fiskars-puncher
her er esken åpen. oppi er det plass til en liten gave.
har hengt en liten barnevogn-charm på hanken lukkemekanismen på kortet

* bazzill
*blonder
*perlemorsbling
*brads
*silkebånd fra panduro
*stempeltrykk fra ?

11 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Åh, denne var kjempeflott!
Slik en må jeg og prøve:)

Anne Bente sa...

åh,,,,, denne var bare utrolig nydelig, det må prøves.

Anita sa...

It´s very nice.

Anette sa...

Denne esken var enda flottere enn den forrige! Nyyydelig Benedicte!

Kjerstin sa...

utrolig fin og kjempesøt!!

Den VIL jeg også prøve! Ekstra gøy med luka på lokket!

Takk for koselig besøk inne hos meg også :)

Scrappy klem!

May-Bente sa...

Åååå så søt!!
Mmmm......mulig jeg også må prøve sånn en gang.
Takk for inspirasjon:=)

Klem:))

Pia sa...

sååå sød æske, nydeligt pyntet

Anne H. sa...

Så flott liten babyeske du har laget!
Nydelige farger og flotte detaljer!
Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
Anne -:)

Anonym sa...

How sweet is this!!!
This box is so cute!!!
GREAT!!!

Thanks for joining us at stampavie and more.

Hugs Ivi

Sadilla sa...

Very very nice, so cute...
sadia

Valérie Goldenschue sa...

c'est adorable !!!

merci de ta participation