fredag 4. september 2009

Trykkpressa - September

trykkpressa denne gangen er oppgaven TID


her er mitt bidrag :

Eg har laget et vintage-kort.
dette er nemli en stil eg liker veldigt godtdetalj av pynten:


på kortet har eg brukt:

bazzill

*mønsterpapir fra panduro

*gammel bokside

* vintage-bilde fra nettet

*datostempel fra ? stemplet på en gammel bokside, og sprayet med glimmermist

* blonde

*brads

* mulberry-rose

*blader ( hvit) de beige er fra Chile

* hamptråd

* gammel klokke-del

*charms

* kortet er i tillegg sprayet med glimmermist og har brukt saks til å skrape kanter.

*har og svertet med distress-ink

4 kommentarer:

Oss i Ett trykk sa...

Takk for at du ble med på utfordringen vår :)

Gro sa...

Hei Benedicte.

Kortet ditt er kjempeflott.
Ja, jeg har fått herligheten hjem, de var kjempefine. Er så herlig med mange ferdige trykk, for da slipper jeg det selv.

Ha en fin helg.

Aina sa...

Kjempelekkert kort :O)

Vingesus og Julebrus sa...

Heisann!
Flott kort du har laget.
Fant du kommentaren min på innlegget ditt om skogsturen?