mandag 21. september 2009

Sukkersött # 53

Sukkersött denne gangen ska vi dekorere en gammel notatbok
slik så boken ut før eg begynteslik ble det endelige resultatet
eg har laget bakgrunnen med distress dusty concord som eg har malt på 200 grams papir.
har stemplet og embosset swirler med sølvfarget embossingpulver.
bilder har eg montert på et sort panel, og montert på bakgrunnsarket.
forsiden av boken .
eg er veldigt glad i drager.....

*200 grams papir

*distress ink- dusty concord

*bazzill

*bilde fra internett

*stempel fra ?

*sølvfarget embossingpulver

*blomst

*blader

*charm

*bling

*silkebånd

2 kommentarer:

May-Bente sa...

Kjempe stilig!!
Det bilde var såååå flott:=)

Klem:))
Jeg kommer aldri i gang med den utfordringen, jeg....det er såå masse e skulle ha gjort.

Maya sa...

Åhhh så nydelig den ble,Benedicte!!
Lekker farge og nydelig bilde!
Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)