tirsdag 20. juli 2010

prosjekt til diverse utfordringer

dette prosjektet har eg jobbet med de siste dagene.
og det blir mitt bidrag til litt forskjellige utfordringer.

eg har laget en stationary-box
denne er mitt bidrag til Charisma #28- Pink week
og til Stamp something- digital something
og fussy and fancy challenge #15- stitchs,scallops and sparkles

kortet inni er etter skissen til Kenny K's krafty girlz #2
i tillegg legger eg det inn til
*totallt gorjuss #39- thinking of you- siden dette er et bursdagskort
*papertake weekly - cutie patootie
de små 3*3" kortene som er oppi boksen, bakgrunnen er glitter-cardstock

*bazzill, diverse mønsterpapit.

*digi-stemplene er fra Kenny K og teksten er fra Meljen

10 kommentarer:

Shannon Erskine aka e3stamper sa...

SO pretty! thanks for playing along with us at Kenny K challenge this week. Hope you'll join us again!

Jill sa...

wow stunning card and matching box I love your colouring thanks for joining us at Kenny K's Krafty Girlz Challenge hugs Jill xx

Mary J sa...

What a great set of cards - lovely stationery set and those Kenny K's are fab! I need to get my hands on some!!

Thx for joining us at Totally Gorjuss and look forward to seeing your creations next week! ;)

bestevenn sa...

Så fin boks du har laget og med flotte kort i. Ønsker deg en fin uke.

Cor* sa...

This is so creative & FUN! Wow, it is just spectacular, all the work you put into this creation! LOVE IT! Thanks for joining in at Fussy & Fancy this time round! Good luck.

Unknown sa...

Kjempeflott!

Plundis sa...

Stilig!!
Skal prøve meg på en sånn en dag eg og...de er fin å gi som gave disse...

Faye sa...

That box is beautiful, just so pretty. Thanks so much for playing at Charisma. x

~Denise Lynn~ sa...

Super fun card! Love these new images. Thanks so much for going digi with us at Stamp Something this week. :)

Stampin Mindy sa...

This is just adorable. Love the box and little cards. So cute!

Thanks for joining us at F&F this week!