torsdag 15. juli 2010

Allsorts # 60- July LOVE

til denne utfordringen bidrar eg med bordkortene eg laget til svigerfar sitt bryllup i slutten av mai
eg laget 60 skt av disse små hjertebordkortene, og derfor synest eg at de passer bra til Allsorts sitt tema: July LOVE- der de vil se et hjerte som fokuspunkt på bidraget ditt.

bordkortene er laget etter "spring-card" modellen. i str 6*12 cm. men istedetfor den vanlige spisse, laget eg hjerter frempå istedet.


og fargene var som dere sikkert har merket dere allerede: sølv og lilla.
hadde ikke nok lilla roser hjemme, så eg farget de hvite og lyserosa rosene i distress-ink bad(dusty concord) , slik at de fikk lilla farge

*bazzill
*mønsterark kjøpt på europris
*roser
*navnene er skrevet ut på -nillepapir, med skrift-typen old english text
slik så de ut på bordet:

2 kommentarer:

Mummylade sa...

fantastic place cards! Thank you for joining the Allsorts challenge this week and good luck.

Unknown sa...

De ble kjempesøte!Skikkelig fine!