fredag 16. juli 2010

gaveeske

har laget denne gaveeske, tenkte den kunnne vere fin å bruke til en liten bursdagspresang
denne gaveesken fant eg mal på her


og den er mitt bidrag til disse:
*crafty catz #41- Anything but a card
*the town scrapper - anything goes.
the town scrapper tar ferie frem til 10 september, og feirer dette med candyer på DT sine blogger. se bloggen for mer info

*svart kartong
*mønsterark fra 3ndy papir
*blomster og blader
*stempel:
-motiv fra stampavie
*billett fra kreativ hobby

7 kommentarer:

bestevenn sa...

Så fin eske. Morsomt å lage innpakningen selv.

CRAZYCRAFTSHED sa...

Hi
A gorgeous box,thankyou for joining us at CraftyCatz,
Hugs Dianne xx

Mona sa...

Knallstilig boks!!
Tenkte jeg skulle prøve meg på en slik en jeg også. Nå er ferien min begynt, og det er dårlige meldinger for helgen... Så da blir det nok scrapping :-D

Sommerklem fra Mona :0)

carol sa...

lovely creation, looks super, thanks for joining in with Craftycatz this week, x carol

Suzanne sa...

Gorgeous box. Thanks for playing at Crafty Catz this week
Hugs
Suzanne x

Crafteezee sa...

Gorgeous box. Thanks for joining us at Cratalicious.

Hugs Tracy x

Unknown sa...

Lovely box, so clever :-)
Thanks for joining us over at Craftalicious
Hugs
Tasha
xxxxxx