onsdag 15. april 2009

litt bilder fra påsken

I påsken reiste eg og Marcus en tur opp til Nesheim, mens Kay Eric var igjen hjemme. ( han var bl annet i 30-årsdag til en kamerat)
vi var der fra torsdag til lørdag.
Marcus og Katrine ( min kusine) koser seg ute i snøen


her griller vi pølser


Marcus ska ut og gå tup på ski, men hvor er skiene?



lyst på litt snø, Katrine?




på lørdag hadde vi noen av det beste eg vet, nemli Smalahove!


vi reiste hjem igjen lørdag ettermiddag, og då eg kom hjem, hadde en av de kuleste blomstene mine, endelig begynt å blomstre igjen.... 5 gang på 1 år!!!! eg er stolt....



Marcus og Katrine lager "blekkspruter" av hendene sine


Mandag var et nydeligt ver, vi fikk besøk av søsteren min, og vi grillet pølser...
Marcus synest det er så gøyt!


i tillegg begynte vi på prosjekt:hage-oppryddning.( det kommer det bilde av senere)
Marcus med pappaen sin gamle lastebil!





Ingen kommentarer: