onsdag 10. februar 2010

Award

For en god stund siden fikk eg denne awarden av Aud Kirsten og Hilde
og har nettopp fått den av Agnete-Sagalind

Tusen takk!!!!!

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.




7 intressante ting om meg!?!?


*samboer med Kay Eric, mamma til Marcus og venter barn nummer 2 i begynnelsen av februar
*begynte med kortlaging høsten 2008
*hater husarbeid ( kortaging er mye gøyere.....)
*har lappen på bil og motorsykkel, i tillegg til at eg har truck, travers og stroppe-kurs. men har ikke båtførerbevis!
*favorittserier på tv er CSI og Cold Case.
*favorittmat er smalahove, med masse kålrabistapp
*liker sommeren bedre enn vinteren, men det er alltid kjekt å reise på påskefjellet og stå på ski

om de er så veldig intressante, vet eg ikke.....

gir den videre til de som er innom bloggen min!

klem fra Benedicte

Ingen kommentarer: