mandag 2. november 2009

Kreativ hobby: 52 bretteteknikk utfordring + julekortutfordring kort #4

her kommer mitt kort til Kreativ hobbys bretteteknikk utfordring


i tillegg legger eg det inn som bidrag # 4 til julekortutfordringen deres



oppgaven var å lage et kort i en eller annen form for bretteteknikk.
kortet måtte ha mer enn 1 bretting.


Eg har valgt å lage et evighetskort etter denne malen




side 1: side 2: inni denne har eg embosset julestjernen og delt den i 2 for deretter å lime den på. side 3: side 4:*bazzill
*diverse mønsterpapir ( endel fra resteskuffen)
*snøstjernene er opprinnelig bordpynt ( konfetti)
*stempel: alle er fra Kreativ hobby






5 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

wow, såå nydelig!

Klem:)

bestevenn sa...

Det var et utrolig flott og forseggjort kort. Nå ble jeg imponert! Så morsomt.

Pia sa...

wow hvor er det flot og hvor har du lavet meget siden jeg besøgte dig sidst

Therese sa...

Morsomt kort! Flott med den svarte bakgrunnen istedenfor de tradisjonelle julefargene!

Cathrin sa...

Kjempefint kort, ble helt imponert over hvor mange sider det var! Flott pyntet!
-klæm-